Nový Renault Master je vyvrcholením niekoľkoročného vývoja efektívneho aerodynamického dizajnu. Navrhnutý bol v aerodynamickom tuneli a úplne prepracovaný, čím otvára novú éru úžitkových vozidiel.
Zapracovali sme na všetkých kľúčových dizajnových prvkoch, ako je sklon čelného skla, prívody vzduchu, tvar bočných spätných zrkadiel a dotiahnutie zadnej časti. To zvyšuje aerodynamické vlastnosti vozidla a prináša výrazné úspory energie.
Zistite, ako môžu inžiniering a dizajn spolupracovať na zlepšení aerodynamiky. Michael Gabriel a Louis Morasse vám rozprávajú o vývoji novej modelovej generácii Renaul Master.
Vďaka aerodynamickej optimalizácii dosiahnete nižšiu spotrebu paliva Nového modelu Renault Master so vznetovým motorom (1,5 l/100 km v 2 l dCi vznetovej verzii*) a až 460 km dojazdu** vo verzii E-Tech 100 % elektrický s až o 27 % nižšou spotrebou energie.
*meranie v kombinovanom cykle WLTP, marec 2023, porovnanie Renault Master L2H2 3,5 T dCi 130 a Renault Master 3 fáza 2 Blue dCi 135. Interná štúdia Renault.
**meranie uskutočnené v kombinovanom cykle WLTP v porovnaní s Renault Master L2H2 E-Tech s výkonom 87 kWh a Renault Master E-Tech elektrický s výkonom 52 kWh. Interná štúdia Renault.
dojazd až 460 km*
Vďaka nulovým emisiám CO2 sú dve verzie pohonu E-Tech 100 % elektrický ideálne na každodenné používanie v centrách miest a zaručujú prístup do nízkoemisných zón.
vo verzii L2H2 4 t podľa údajov WLTP
rýchlonabíjačka DC s maximálnym výkonom 130 kW
Plný dojazd dosiahnete za 1 h 10 min na rýchlonabíjacej stanici DC pre 87 kWh batériu.
dynamické brzdenie
Tento nový kompaktný systém ponúka rovnakú účinnosť brzdenia bez ohľadu na hmotnosť nákladu a znižuje reakčný čas pri núdzovom brzdení na polovicu. Každé spomalenie preto pomáha obnoviť energiu a zlepšiť celkový dojazd vozidla.
prispôsobený výkon
Získajte úplne nový 2-litrový motor Blue dCi so štyrmi úrovňami výkonu, aby ste splnili svoje očakávania.
nová hydraulická automatická prevodovka EAG9*
Nová 9-stupňová prevodovka, ktorá je k dispozícii vo verziách s výkonom 150 k a 170 k, ponúka najlepší možný krútiaci moment v každej situácii a zabezpečuje pohodlnú jazdu.
*k dispozícii neskôr.
dynamické brzdenie
Nový hydraulický dynamický brzdový systém ponúka rovnakú účinnosť brzdenia bez ohľadu na prepravované zaťaženie a skracuje reakčný čas pri núdzovom brzdení na polovicu (ak je aktivovaný asistenčným systémom pre vodiča).