výkon

aerodynamické vlastnostiNOVÝ MASTER

Nový Renault Master je vyvrcholením niekoľkoročného vývoja efektívneho aerodynamického dizajnu. Navrhnutý bol v aerodynamickom tuneli a úplne prepracovaný, čím otvára novú éru úžitkových vozidiel.

vysoko výkonný dizajn

Zapracovali sme na všetkých kľúčových dizajnových prvkoch, ako je sklon čelného skla, prívody vzduchu, tvar bočných spätných zrkadiel a dotiahnutie zadnej časti. To zvyšuje aerodynamické vlastnosti vozidla a prináša výrazné úspory energie.

vysoko výkonný dizajn ‒ Renault Master

aerodynamický dizajn

Zistite, ako môžu inžiniering a dizajn spolupracovať na zlepšení aerodynamiky. Michael Gabriel a Louis Morasse vám rozprávajú o vývoji novej modelovej generácii Renaul Master.​

Youtube je deaktivován. Povoliť uloženie sociálnych súborov cookie pre prístup k obsahu videa.

maximálny​ výkon

Vďaka aerodynamickej optimalizácii dosiahnete nižšiu spotrebu paliva Nového modelu Renault Master so vznetovým motorom (1,5 l/100 km v 2 l dCi vznetovej verzii*) a až 460 km dojazdu** vo verzii E-Tech 100 % elektrický s až o 27 % nižšou spotrebou energie.

*meranie v kombinovanom cykle WLTP, marec 2023, porovnanie Renault Master L2H2 3,5 T dCi 130 a Renault Master 3 fáza 2 Blue dCi 135. Interná štúdia Renault.

**meranie uskutočnené v kombinovanom cykle WLTP v porovnaní s Renault Master L2H2 E-Tech s výkonom 87 kWh a Renault Master E-Tech elektrický s výkonom 52 kWh. Interná štúdia Renault.

dojazd až 410 km ‒ Renault Master

dojazd až 460 km*

Vďaka nulovým emisiám CO2 sú dve verzie pohonu E-Tech 100 % elektrický ideálne na každodenné používanie v centrách miest a zaručujú prístup do nízkoemisných zón.

vo verzii L2H2 4 t podľa údajov WLTP

rýchlonabíjačka DC s maximálnym výkonom 130 kW ‒ Renault Master

rýchlonabíjačka DC s maximálnym výkonom 130 kW

Plný dojazd dosiahnete za 1 h 10 min na rýchlonabíjacej stanici DC pre 87 kWh batériu.

dynamické brzdenie ‒ Renault Master

dynamické brzdenie

Tento nový kompaktný systém ponúka rovnakú účinnosť brzdenia bez ohľadu na hmotnosť nákladu a znižuje reakčný čas pri núdzovom brzdení na polovicu. Každé spomalenie preto pomáha obnoviť energiu a zlepšiť celkový dojazd vozidla.

prispôsobený výkon ‒ Renault Master

prispôsobený výkon

Získajte úplne nový 2-litrový motor Blue dCi so štyrmi úrovňami výkonu, aby ste splnili svoje očakávania.

nová hydraulická automatická prevodovka EAG9 ‒ Renault Master

nová hydraulická automatická prevodovka EAG9*

Nová 9-stupňová prevodovka, ktorá je k dispozícii vo verziách s výkonom 150 k a 170 k, ponúka najlepší možný krútiaci moment v každej situácii a zabezpečuje pohodlnú jazdu.

*k dispozícii neskôr.

dynamické brzdenie ‒ Renault Master

dynamické brzdenie

Nový hydraulický dynamický brzdový systém ponúka rovnakú účinnosť brzdenia bez ohľadu na prepravované zaťaženie a skracuje reakčný čas pri núdzovom brzdení na polovicu (ak je aktivovaný asistenčným systémom pre vodiča).